torsdag 21 mars 2013

Förändring i livet....

Hmmm vilken dag det har vart idag, eller hela veckan kanske man måste säga. Ena dagen är nästan värre än den andra emellan åt :)
Man hade ju nästan velat skippa ganska många dagar som har vart just denna vecka. Men av något ont kommer alltid nåt bra, så när det har gått dåligt har man fått en liten ljusning.
Jag har haft en telefon intervju och lyckats boka in en ytterligare intervju, som dock vart ombokad idag, tills i början av nästa vecka. Sedan så har jag ytterligare en som jag känner ganska lovande intervju på gång, väntar bara på ett utdrag så är det bog snabbt bokat en till intervju. Så jag hoppas det kommer i början på nästa vecka.
Och sedan så är det ju bara 1 vecka kvar tills min lilla tjej valpar, och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för henne denna gång.

Med tanke på allt som hänt både för och nackdelar denna vecka så har man funderat en hel del på vad som egentligen försiggår i mitt liv och man vill bara att allt ska bli så mycket bättre. Jag kan se lite ljus i slutet på tunneln och det finns ju dem som har det mycket, mycket värre än en själv. Och jag har bestämt mig för att detta är inget liv jag vill leva, utan jag tänker nu genomgå ( tillsammans med min familj ) en riktig förändring.
Och jag ger mig inte för än jag uppnår mina mål.

Total förändring, här kommer vi!

Men först sova, och samla lite energi. Så natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar