onsdag 27 mars 2013

Bra start på veckan!

Denna vecka har börjat väldigt bra. Hoppas bara att det fortsätter att hålla i sig i nästa vecka och så klart över påsk helgen.
Dock så har Lill tjejen vart hängig men vilka besked.
Man kan inte annat än bli glad, och framförallt se en ljusning i det eviga mörkret som har vart under längre tid.
Hoppas att ljuset blir ljusare för vare vecka som går, och att livet kommer fortsätta så.
Tycker att vi har haft tillräckligt med motgångar i våra liv, nu är det dags för lite framgångar för oss.

Så jag kan inte göra annat än att hoppas hoppas hoppas på att allt kommer bli strålande bra för oss.

Och jag hoppas verkligen att min lilla lady kommer fixa denna valpning som är beräknad inom dem närmsta dagarna. Jag kommer finnas vid hennes sida och jag har fixat allt för att kunna hjälpa henne på alla sätt och vis.

Nu blir det middag och sedan dags att göra sina kvälls sysslor med kidsen för att sedan kunna valp vaka. Och kanske själv hinna sova ett par timmar innan det är dags för att kliva upp imorgon och göra det man måste innan det är dags att hämta kids från skola och dagmamma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar