lördag 9 februari 2013

Seg dag!

Efter gårdagens alla överraskningar och kul med barnen så känner jag mig helt slut idag.
Och Lill tjejen mår Inge vidare heller. Hon hade lite spy kalas igår kväll och inatt så inte blev det mycket sömn för min del.
Hade tänkt ha en rensa dag idag efter dagarna går och om 19 dagar flyttar vi.
Men min ork har sprungit bort. Så det blir nu först att försöka hitta den och sedan sätta fart med tvätt och rensning och packning.

Igår var min sambo hemma över dagen och det var så kul när vi hämtade barnen på dagis och skolan, dem hade inte en aning om att han skulle komma. Och deras miner på det. Helt obeskrivligt! Men det värmde i hjärtat att se dem så lyckliga.
Värre var det senare på kvällen när han skulle ta tåget tillbaka. Ingen höjdare, men vi visste båda att det skulle vara den jobbigaste biten. Men nu får han förhoppningsvis komma hem igen om 14 dagar och då med en övernattning. Det kommer uppskattas mer än den igår.

Men om man nu då skulle försöka ta och få lite energi och börja fixa dagens måsten så det händer nått.

Måste ju bli klar någon gång. Och gärna så snart som möjligt.

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar