onsdag 20 februari 2013

En spännande dag!

Idag har jag haft en riktigt spännande dag. Jag åkte med min äldsta dotter till falu gruva. En riktigt upplevelse måste jag säga. Även om det inte kanske var som alla andra guidade turer, men barnen fick testa på att göra olika slags rep, sedan var vi upp på museet och kikade lite. Efter lunch så gick vi ner i gruvan, och även om vi inte var jätte långt ner eller långt in så va det riktigt spännande.
Jag kommer garanterat boka guidad tur med alla barn och sambo och dem som vill följa med.

Sedan på ganska sen eftermiddag så fick jag samtal av min sambos programledare. Hon ville prata lite av vad dem håller på att jobba med just nu och vad hon har sett för skillnad på honom, osv.
Och det var ganska kul att höra att det går bra för honom även om han har det så jobbigt där inne.

Så nu tänkte jag hoppa ner i sängen och se om jag kan lyckas få något gjort av det som jag inte hann med idag. Och lite till. Imorgon blir det dubbelt så mycket att ta tag i än tidigare. Dagarna börjar försvinna snabbare än tänkt och jag känner en viss press men ändå ett lugn att allt kommer stå klart när det väl är dags, om 1,5 vecka.

Så natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar