måndag 11 februari 2013

Deprimerad.....

Idag har det inte vart någon bra dag alls. Tankarna har bara gjort mig deprimerad, och man har inte orkat med det man skulle velat hunnit med. När ska detta få ett slut, börjar jag känna. Det är då inte meningen att man ska behöva känna och må som jag gör hela tiden.
Jag vet att jag kan få det så mycket bättre men tiden och ekonomin gör så det går åt helvete. Det är så mycket man vill Jonna göra men timmarna räcker inte till.
Och det är ju en hel del åkandes denna vecka till både tandläkare och läkare och så ska dem komma och besiktiga huset på fredag. Och nästa vecka är sista veckan för barnen i skolan och dagis. Sedan är det sportlov och vi flyttar.

Hur ska man få tiden att räcka till. Det låter så bra när man pratar om hur man tänker och hur mycket man skulle kunna hinna med. Men sedan inser man att tiden inte räcker iallafall, och jag är nu rädd för att jag inte kommer hinna med att få till lite småsaker i huset innan det är dags för försäljning.

Man önskar bara att man kunde knäppa med fingrarna och vips så var allt klart i huset. Det skulle vara så mycket enklare, varför ska det alltid bli massa trubbel så fort jag försöker göra det bästa för mon familj? Vad gör jag för fel? Det kan man ju undrar länge på, iallafall jag. Tycker jag alltid gör det som är bäst för oss, men ändå blir det så mycket problem.

Så det blir väl att försöka lösa alla dessa problem och sedan gå vidare och lösa resten. Men det kommer nog ta ett bra tag.

Men jag får sparka mig själv i baken och se till att det blir en ändring, med start imorgon skulle jag vilja säga.

Nu är det nog!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar