söndag 3 februari 2013

25 dagar kvar....

Det är 25 dagar kvar tills vi flyttar och min rygg säger ifrån. Har vilat hela förmiddagen men det hjälper inte. Ikväll blir det en dos med liniment och så får vi se om det hjälper.

Så jävla typiskt att värken måste komma nu när man egentligen inte har tid att vila. Man måste ju hinna med en hel del per dag för att det inte ska vara så mycket sista dagarna, och inte kan man ordna med alla samtal som ska göras heller, eftersom det är söndag.

Och jag fattar inte vad jag har gjort heller eftersom jag inte pysslade med tunga saker igår. Så vart kommer värken ifrån, man skulle kunna tro att jag halkat i trappen igen men det har jag inte gjort heller.

Jag funderar på att lägga mig i badet lite senare och se om det hjälper eller inte. På tisdag ska jag iallafall på gym med instruktör och se om det kanske kan hjälpa min rygg att få tillbaka styrkan. Skulle behövas, och ska se om jag inte kan ta mig till simhallen med för att simma.
Förhoppningsvis har jag inte lika ont imorgon.

Ha en fortsatt trevlig och solig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar