söndag 6 januari 2013

varför har jag aldrig någon tur?????

Vad gör jag för fel? varför har jag jämt en sådan fruktansvärd otur? Det känns ungefär som att man har vart så jävla elak i förra livet och så självisk så att man blir straffad gång på gång i detta liv.
Är det inte det ena så är det det andra, Och får man något oväntat så blir följden av det tre gånger värre.
Jag fattar inte varför?  Vill ha ett fungerande liv med mer lycka än olycka men det verkar det vara svårt med.

Idag ville inte datan ta imot laddning och telefonen dog. jag har fått ordning på så att datan tar imot laddning men telefonen är fortfarande död. Och vet inte om jag kommer kunna få igång den heller.
Så nu sitter jag här mitt ute i ingenstans med en ikke fungerande telefon och alla samtal som man skulle göra imorgon lär inte bli av... Ingen kommer kunna få tag i mig och det ställer till mycket problem.

Jag vill ha min telefon nu........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar