tisdag 22 januari 2013

Sjukstuga här och kommer ingen vart.

Det är underbart att ha sjuka barn och framförallt när man inte kommer hem med dem. Inte direkt att man åker hem 25 mil ensam med fyra sjuka barn. Känns inte som någon bra idé. Men skulle behöva vara hemma så man kan söka jobb och packa, så man kan börja få ordning på torpet någon gång. Känner mer och mer panik över att få allt detta att funka men det är nog en väldans tur att man kan behålla lugnet i det iallafall.

Jag vet att allt kommet att lösa sig så fort man bara fått ordning på alla pussel bitar och jag får väl göra det jag kan härifrån och hoppas på att det löser sig jobb kan jag ju också söka det är ju bara att skriva ett cv och skicka in till olika bolag så det är vad jag ska göra denna dag

Ha en frisk tisdag jag har en sjuk. Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar