tisdag 1 januari 2013

Så var första dagen slut på nya året !

Idag har jag haft en riktig slappar dag, och förstår väl inte varför egentligen. Det var alkoholfritt här hemma och tyckte inte att kl var för mycket innan jag gick och la mig.

Men men det har vart lite tv spel och tittat lite på nätet och nu på kvällen vart det film.

Jag har även pratat med min sambo och vi har bestämt till 98% att vi kommer flytta tillbaka till stockholm inom snarast framtid.
Jag ska prata lite med banken nästa vecka och framföra min plan sedan är det bara att sätta fart att söka jobb i stor stan men jag tror inte att det blir så svårt där. Man har ju iallafall lite kontakter det gäller bara att hitta ett som har bra tider, eftersom jag fortfarande är ensam när vi flyttar. Men förhoppningsvis så får min sambo fotboja då, så om allt går som vi tänkt så kommer detta bli toppen...
Det känner både jag och min sambo att vi gör nog ett rätt val denna gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar