måndag 7 januari 2013

Imorgon är det mycket på schemat

Jaha sista kvällen på detta jul lov och inte är det några barn som vill sova inte. Har två vakna barn i min säng och en vaken i sin säng bara en av fyra som sover.

Och imorgon är det fritids och dagis som gäller, kommer nog ha iallafall tre jätte trötta barn imorgon kväll. Men det kan ju vara bra det med.

Själv kommer jag nog också vara slut eftersom jag har många saker på schemat själv att göra. Och en hel del samtal att ringa.
Så det blir en dag med mycket att göra.

Men det ska bli intressant och se vad man får för besked och jag hoppas självklart på många bra besked.

Sedan ska jag även bråka lite med min handläggare på kommunen, och det brukar ju vara väldigt spännande, vad tror ni att hon har PMS eller är trevlig efter längre ledighet? Jag själv tror att hon har PMS... Så jag kommer bli väldigt förvånad om hon inte har det.

Nej nu måste mina kids sova annars kommer jag vara som en zombi imorgon .

Men sen va det ju de där med att sov, hur ska man kunna sova, när man vet vad man har att göra imorgon?

Längtar, längtar och längtar tills allt är klart och det kommer det nog att vara den här veckan som kommer.

Ska bli så skönt att få allt detta ur världen.

Natti natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar