lördag 29 december 2012

Vilo dag!

Idag har jag mått dåligt hela dagen. Huvudvärk ont i öronen och halsont. Det känns inte alls bra att bli sjuk när man är ensamstående, eftersom man inte har ork till någonting. Så det var ju bra att man hade lite mat hemma så man slapp åka till affären.

Men imorgon så hoppas jag att man mår bättre. För då måste jag iväg och handla. Och mår jag så här så är det ingen höjdare att åka till affären med 4 barn. Speciellt när dem verkligen vill lyssna på en när man mår dåligt. Som sagt konstigt nog så förstår inte mina barn att jag inte mår bra. Utan dem ska jävlas som aldrig förr och trottsar allt man ber dem om.
Inget kul vill jag lova.

Men man älskar dem lika mycket för det, de är ju inte riktigt deras fel att jag är sjuk.

Nej nu ska jag ta ut mina små råttor sista vändan sedan blir det att försöka bli trött och sova. Så får man se hur morgondagen blir. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar