söndag 16 december 2012

Varför kan jag inte sova?????

Jag fattar inte, det spelar ingen roll tydligen vilken tid jag kliver upp på morgonen,  jag kan inte sova på nätterna. Jag ligger och vrider och vänder mig och tankarna bara flödar. Jag borde ha somnat för länge sen... Jag blir lite förbannad på mig själv när jag inser att klockan springer iväg.
Varför kan inte dem här tankarna komma på dagarna istället?
Men det bästa skulle vara om dem kunde lämna mig helt och hållet. Då skulle man inte ha några sömn problem èller skulle man?

Varför kan inte John Blund komma hit och få mig att sova i tid och släppa alla dessa dumma tankar.

Men nu när jag ändå sitter här så kan jag ju skriva ner allt som jag vanligtvis gjort på papper och sedan kastat det i brasan.

Jag saknar min sambo här hemma varenda dag, och önskar inget annat än att han kunde vara här hemma. Och att behöva se dem alkisarna som rätten valde att tro på, fast det står skrivet LÖGN HALSAR i pannan på dem, varenda dag gör ju inte saken bättre. Jag hade hoppats på att dem poliser som vart här  när dem höll på att jävlas med oss, fast vi inte gjort nått kunde säga vad dem tyckte om denna familj. Som dem sa till oss, " dem verkar inte ha alla hästar hemma där inne"
Men jag fattar inte att rätten inte kunde se alla deras lögner. Men jag hoppas att dem här personerna förstår att lögn lönar sig inte i längden. Jag vet vad som har hänt och vad dem har gjort mot mig, som dem självklart nekar till. Och jag minns så väl den gången i början på sommaren när dem nästan körde på ett av mina barn. Det ska bli intressan och se vad dem gör här näst. Mig kommer dem inte åt och min sambo kommer dem inte heller åt. Skratta bäst som skrattar sist.
Och dem är nog kapabla till att göra precis vad som helst.
Det måste vara något allvarligt fel på någon som hotar grannarna till livet och gör allt för att jävlas, tycker att dem faktist kan sköta sig själva istället för att bry sig så mycket om alla andra.
Min åsikt är att man ska sopa rent under sin egna matta innan man ger sig på någon annan.


Jag tycker inte om att höra att barn far illa eller inte mår bra, jag gör allt för att ge mina barn en sådan bra uppväxt det bara går och jag är villig att offra allt för det. Jag vet att jag har släkt och vänner som stöttar och hjälper en att lyckas nå sina mål. och man måste våga chansa för att vinna, och väljer man fel väg så får stanna upp och tänka om och hitta en väg som leder en i rätt riktning. Och det är där jag står i dag.  Jag har kört fel och stannat intill kanten för att kolla vilken väg jag bör ta för att komma tillbaka till det bättre.

Nej nu in och försöka sova igen  detta går inte har massor att göra imorgon :)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar