onsdag 19 december 2012

Ser mörkt ut......

Jaha då har halva veckan gått och det har bara varit en sak som vart positivt. Och det tackar jag två helt enkelt underbara människor för. Utan dem hade jag aldrig vetat om att man kunde få hjälp där ifrån. Dem räddade min julmat till barnen. Annars har jag inte haft någon tur alls. Så jag förstår inte hur denna vecka ska bli om det fortsätter så här. Barnen blir sjuka och jag hoppas att dem inte är det på julafton, då blir det ingen rolig jul för dem.
Jag undrar hur länge man egentligen orkar med det här. Vet ingen som har haft sådan otur som jag har haft nu, iallafall inte under så lång tid. Och när ska det sluta....?

Man vet ju knappt vad man pysslar med längre, Och det är helt sjukt.
Imorgon är det fyra dagar kvar till jul och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget. Och jag hoppas att det blir bättre under helgen. Eller jag hoppas iallafall att det blir lite känsla på julafton, annars är det ju skit med det. Men jag ska göra allt för att mina barn ska få känna julkänsla och det vet jag att jag kan lyckas med.

Nu ska jag fortsätta med mitt här hemma innan det är dags för sängen men jag återkommer säkert inatt när jag inte kan sova. Annars är man ju tillbaka imorgon :)

Ha det så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar