lördag 8 december 2012

Saknad

Imorse när jag vakna kände jag saknaden efter min sambo, dagarna går och det närmar sig jul med en farlig fart. Och tanken på att inte kunna fira den med honom gör mig ledsen. Det kommer inte bli samma sak utan honom hemma. Och jag vet att han känner lika. Vi hoppades på att han skulle ha fått permis vid jul, men vi har alltid sådan otur med våra önskningar. Därför vågar vi inte heller tro på för mycket att han får komma ut tidigare med fotboja. Men kanske så kommer det en dag då någon förändrar våran otur till tur. Det skulle ju inte vara helt fel.

Idag står det lusse bak och kolla igenom lucia kläder till barnen. På schemat så det blir nog även en liten vända till affären med :)

Ha en strålande lördag, vi hörs lite senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar