söndag 16 december 2012

Så var man igång igen....

hmmm efter ännu en sömnlös natt, så är man nu igång igen. Jag hoppas att jag kommer få mer energi så man orkar hålla igång hela dagen. Jag har även en del kvar att göra i engelskan som ska lämnas in imorgon. Känner mig inte alls taggad till att plugga idag, så det får bli till kvällen när kidsen sover.
Dem har ju bara fyra dagar kvar i skolan sedan är det jul lov för dem.
Man ska bara se till att allt blir klart på dem fyra dagarna. men jag vet ju på ett ungefär vad jag ska ge dem i julklapp så det kommer nog bli bra.

Sedan hoppas jag att det löser sig för min sambo som har haft lite problem inne på anstalten. Man vill ju inte att det ska hända honom något. Och när man inte kan göra något för att hjälpa honom, så känns det lite extra. Jag har försökt hjälpa honom så gott jag kunnat via telefonen men det blir inte samma sak.

Nej nu måste jag fortsätta med mina sysslor här hemma så att vi kan få en mysig tredje advent.
Men jag återkommer ikväll........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar