tisdag 25 december 2012

Så var julen 2012 över...

Jaha då var det roliga slut för denna gång. Har haft en jätte trevlig kväll med familjen, och barnen har fått mycket av det dem önskade sig. Blir dock kvar här en dag extra då jag fått fel av en klapp jag köpte och måste byta. Äldsta dottern vart nog väldigt besviken och det vill jag verkligen inte att hon ska vara. Utan jag vill att hon ska vara så glad som hon var när hon öppnade den klappen. Men eftersom den affären inte har öppet på juldagen så lär man få ta det på annandagen sedan så blir det hemfärd för min lilla familj.

Var ute och gick nu på kvällen med min mor och en vän till henne och det slutade med en natt stänkare, och måste ju bara säga att det var nog den godaste stänkare jag nånsin har druckit. Så jag tackar min mamma och hennes vän för en trevlig kvälls promenad med hundar och bra avslut på denna kväll :)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar