söndag 16 december 2012

Nu är jag snart redo.....

Idag har jag fortsatt mitt röjande här hemma, det har varit segt, men nu är det inte mycket kvar.
Hoppas på att det blir klart imorgon.

Jag pratade med min sambo nu ikväll och det blev mycket snack om hur vi kan göra för att framtiden ska kunna bli bättre, och jag känner mig redo att för påbörja det försöket. Sedan hoppas jag på besked snart om han får fotboja eller inte. Det kan ju vara ganska bra att veta om jag kommer vara ensam i typ 7 månader till eller bara 3 till... Sedan så kan det underlätta att veta när man kan göra sin förändring i livet och börja om på nytt.

Det känns jäkligt bra inom bords idag eller just nu när man har kunnat prata ut om vad som kanske är bäst för oss att göra, och jag hoppas att det känns så även imorgon när jag vaknar. För igår kändes det inte alls bra och så vill jag inte må överhuvetaget, Men visst jag har sovproblem.....

Det var även därför jag skaffade bloggen för att då kan jag skriva ner mina tankar och funderingar utan att dem som inte vill lyssna behöver besväras. Och dem som vill kan läsa. :)

Men det känns så bra att bara ha tagit det här steget, och jag är medveten om vad vi måste göra för att nå lyckan vi alltid velat haft. Och jag tror på oss och vet att vi kan lyckas bara vi väljer rätt väg den här gången........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar