måndag 17 december 2012

Måndag morgon

Det märktes att det var måndag i dag. Efter att ha lyckats fått 3 timmars sömn så var det dags att kliva upp och köra iväg kidsen till skola och dagis. Och det började bra. När vi skulle åka så var bilnyckeln inte på sin plats och jag hittade den ingenstans, så det var bara att ta reserv nyckeln. Dock så visste jag att batteriet i den var nästan slut så det blev en chansning på att jag skulle få upp bilen utan att larmet skulle gå. Men det gick bra iallafall. Och sedan så glömde jag att lämna minstigens vantar på dagis. Snacka om förvirrad.

Och dagen blir ju inte bättre, fick precis samtal om att jag riskerar att behöva flytta tidigare än planerat. Hur det nu ska gå till det vet jag inte.

Men vilken jävla början på dagen kan ju bara hoppas att det blir bättre. Annars kan jag bädda ner mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar