torsdag 13 december 2012

Lucia

idag är det Lucia och min stora tjej har gått Lucia tåg till tre olika ålderdomshem med sin klass. Hon har sett fram imot det jätte länge. Grabben har lussat för dem mindre barnen på dagis. Mellan tjejen hade inget lucia tåg själv utan dem var och tittade på årkrus 6 och deras lucia. Lilltjejen dagis ska ha luciafika och jag ska strax åka dit. Min lucia har inte vart någon höjdare hit tills men kanske den blir bättre? man får ju försöka göra den så bra det går även om man inte mår helt hundra. Vaknade med värdens halsont och känner mig allmänt slö. Men jag hoppas det släpper under dem närmsta dagarna. Vill inte vara sjuk på jul.

Nej nu ska jag åka, men kommer tillbaka senare och berättar om dagen fortsatt lika dåligt för mig eller om den blev bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar