torsdag 20 december 2012

Har oturen vänt nu???

Hmmm man kan börja undra om detta var ett tecken på att min otur håller på att vända. Jag är inte viskeplig på nått sett, men detta tog priset......
Upptäckte nu på kvällen att det kanske finns nån som hört mig och försöker hjälpa mig, men inte kunde hjälpa mig mer än vad det var. Men herregud vad glad jag blev även om det inte var mycket egentligen. Men veckan är ju inte slut än så antingen fortsätter den i mer lycka eller så återgår den till otur. Det återstår att se.
Men jag kan nog fortfarande inte riktigt tro att det är sant......
Men det är det!!!

Jag är väl förtjänt det jag fått och jag är glad för det, med tanke på allt skit som jag har haft i mitt liv och under den senaste månaden.

Nu ska jag strax gå till sängs, och denna gång tar jag sömnen med ett stort leende på läpparna!

Godnatt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar