fredag 14 december 2012

Fundering kväll....

Eftersom jag inte har så bra ekonomi just nu, så har jag inte kunnat köpa några julklappar än. Men nu under kvällen har jag funderat på vad jag ska ge mina underbara barn till jul. Jag vill kunna ge dem något speciellt och något som dem verkligen önskar sig. Det kommer vara en extra jobbig jul då deras pappa sitter i fängelset och får ingen permis. Därför känns det extra viktigt för mig att göra julen till någon speciellt. Dem kanske inte har vart världens snällaste barn alla dagar, men jag klandrar dem inte för det. Det är ju inte lätt för dem, deras pappa gick ut och skulle bara träffa en kompis i somras men kom inte hem igen. Så det vart ju en kvick förändring i deras vardag, som har resulterat sig i massa mardrömmar och andra eländen. Och dem förtjänar något dem verkligen önskar sig. Så imorgon blir det att spana lite på nätet och se om man kan hitta något som dem verkligen önskar sig.

Jag vill att dem ska fortsätta känna julglädje och inte bli nedstämda för situationen som är detta år. Jag ska ge dem en jul de aldrig glömmer även om deras pappa inte kommer vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar