lördag 29 december 2012

fredag kväll......

Och så har även denna dag gått, hmmm och vad har man orkat gjort under dagen? inte ett skit.....
Jo jag gjorde en snabbstädning i ett av rummen sedan tog orken slut.
Så nu sitter jag här igen efter en lång och meningslös fredag och bara grubblar och grubblar.
Men jag måste försöka släppa detta under natten men det är väldigt svårt, man önskar inget annat än att bakfickan ska bli tom så kanske det blir lättare.
Men det kanske inte dröjer så länge till innan man flyttar och kan få ett jobb med hyfsat bra betalt så man kan börja leva på nytt. 2013 ska bli det år där vi får en ordentlig vändning, så jag ser det som en nystart i livet yttligare en gång. Men denna gång ska vi lyckas att få den efterlängtade ändringen i livet.

Vi vill kunna åka på ordentliga semestrar och bara ha det bra med våra underbara barn.
Sedan skiter jag i vart vi bor men det måste finnas jobb och inte vara snor dyr hyra så man får in alla räkningar och gärna lite pengar kvar, efter att man har betalat så man har så man klarar sig tills nästa löning. Det skulle ju inte vara helt fel.

Så det blir i helgen att kolla runt lite hur det ser ut med jobb och efter nyårs helgerna så blir det att kolla upp boende så man inte kanske behöver bli trång bodda så länge.

Allt går nog att lösa bara man kollar upp det i tid, så man inte står där sista minuten utan att veta ett skit. Sedan hänger det på den 16 januari om när det blir att man flyttar.....

Nopp nu blir det att försöka sova så man orkar underhålla barnen imorgon med.

sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar