söndag 9 december 2012

En liten tankeställare

Idag fick jag mig en riktig tankeställare, medan jag fixade lite lördags mys med mina rara barn. Fortsatte tänka på det efter att dem hade gått och lagt sig. Och har nog kommit under full med att jag måste ta tag i det på måndag. Kollade igenom lite information och såg att fler är inblandade än vad jag hade kunnat trott men jag hoppas att jag får igenom det så som jag tänkt. Fattar inte hur människor kan göra så som dem gör, och hitta på sådan saker. Dem kanske inte fattar vad det ger dem för konsekvenser. Och som det har snackats i området. Det ska bli väldigt intressant att se hur reaktionen blir på dem som man pratar med som har namngets. Blir ganska förbannad, det är en av anledningarna till att jag ALDRIG skulle hitta på saker om andra. För jag vet av erfarenheter hur det kan gå. Ha ha ha säger jag bara. Jag kan hantera situationer på ett vuxet sätt och har lämnat dagis nivon för länge sen.

Men att vuxna människor beter sig så som dem gör är skratt retande.
Och sedan tror dem att dem är jätte trovärdiga.
Men vi får väl se, skrattar bäst som skrattar sist brukar man säga.

Mer om detta imorgon, måste ta reda på lite till så jag kan lägga fram det så bra som möjligt.
Nu är jag laddad till max, och känner mig starkare än ever! Tackar alla som givit mig denna styrka...

Godnatt alla glada :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar