torsdag 27 december 2012

Det blev en dag extra :)

Det var egentligen meningen att jag skulle åkt hem idag. Men det vart en dag extra i Stockholm :)
På något sätt så känns det som om jag inte vill lämna denna stad alls, tänk om man bara kunde strunta i att åka hem något mer. Bara stanna här och inte behöva känna ensamhet och rastlöshet och den ångesten man lätt kan få hemma. Det finns ju liksom allt här. Olika centrum, en stor stad och kommunala förbindelser som går så gott som hela tiden och även nattetid :) och inte att tala om vad man saknar dessa promenader som man kan gå här även om det är mörkt eftersom det är upplysta gång vägar.
Det märks iallafall vart jag hör hemma. Eller kommer ifrån.
Stockholm i mitt hjärta 4 ever. :D

Men men idag när vi var ute för bland annat byta äldsta dotterns ena julklapp så stötte jag på en bekant som man inta har träffat på väldans länge. Vi tog en liten fika och barnen lekte en liten stund. Det var väldans trevligt och verkligen kul att träffa dem igen. Som sagt det var ju liksom inte igår man pratades vid eller sågs.

Efter det så bar det iväg till kungens kurva för lite mer affärer och sedan hem och lagade mat.

Men imorgon ska jag på riktigt åka hem. Och det känns så tråkigt men men sånt är livet. Tanken är att jag ska komma iväg efter frukosten så det är nog lika bra att jag stänger ner nu så jag orkar upp imorgon. Man vill ju inte vara trött imorgon när man ska köra.
Och med det sagt så säger jag godnatt och sov gott för det tänker jag göra. Sista natten för denna gång i Stockholm <3
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar