måndag 10 december 2012

Andra advent!

Ikväll hade jag en riktigt mysig kväll tillsammans med mina barn. Vi tittade på ice age 4 och tomte tass 2. Vi hade lite fika till första och lite grönsaker med dip till andra och det var uppskattat. När barnen sedan kommit i säng så började alla tankar igen. Blir så trött på dessa tankar men imorgon ska jag ta tag i en del av mina funderingar. Har även del 2 i nationella provet i morgon. Så får vi se om tankarna då lämnat mig så jag klarar det. Men tufft ska det vara när man vill ligga på topp så det är bara att ta fram styrkan och köra på. Sedan hoppas man på att inte all styrka försvinner men då blir det att stanna upp och samla på sig ny styrka och sedan köra på igen.

Jag ska klara morgondagens alla bestyr utan problem.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar